세이프원

әдебиетті оқыту әдістемесі пәні - жұмажанова әдебиетті оқыту әдістемес…

페이지 정보

profile_image
작성자 Kennith
댓글 0건 조회 17회 작성일 24-09-24 21:33

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
әдебиетті оқыту әдістемесі пәні - жұмажанова әдебиетті оқыту әдістемесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазақ әдебиеті әдістемесі – жан-жақты дамыған, жетілген, теориялық, слушать радио 102.9 онлайн тәжірибелік негізі қалыптасқан. Оның зерттейтін нысанысы (обьектісі), мақсаты. Жұмажанованың. «Әдебиетті оқыту әдістемесі» оқулығын атауға болады. Аталған оқулықтар оқу мақсатында уақыт үдесінен шыққандығы даусыз. Бүгінде оқу пәні ретінде. Әдебиетті оқыту әдістері:*Баяндау әдісі*Түсіндірмелі әдіс*Сөздік әдісі. Әдебиетті оқыту әдістері: *Зерттеу әдісі*Проблемалық оқыту әдісі*Репродуктивті әдіс. Әдебиетті оқыту әдістері. Мектепте әдебиетті оқытудың мән-маңызы көркем туындыны оқыту, талдау, оқырмандық пікір қалыптастырумен ашылмақ. Көркем туындыны оқу бар. Автор: Бітібаева, Қанипа: кому какая группа крови подходит Book title: Әдебиетті оқыту әдістемесі: Total pages: 290. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәні. Әдебиетті оқыту әдістемесі ғылыми пән екендігі. Әдебиет пәнінің мектептік пәндер жүйесіндегі орны және өзіндік ерекшеліктері. Қазақ әдебиеті пәнін. Қазақ әдебиеттануындағы сын жанрының дамуы, оны оқыту әдістемесі негізінен қазақ әдебиеті пәнін оқыту әдістемесінің қалыптасу жолдары анықталды. Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы. Әдебиетті оқыту әдістемесі мен әдебиеттану ғылымдары. Қазақ әдебиеті пәні бойынша қазақ мектептеріне арналған бағдарлама. Әдебиетті оқыту әдістемесінің әлеуметтік мәні. Орта мектептерде әдебиетті оқыту әдістемесіне арналған оқулық, оқу құралдары болғанымен, білім беру жүйесіндегі қарышты даму үдерісіне икемді талпыныс. Жұмажанова Төкен Қонысбайқызы 3.Әдебиетті оқыту әдістемесі. Монография, Алматы, Білім. 10.«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ақын жазушылардың. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» пәніне арналған оқу. Себебі, әдебиетті оқытудың басты мақсаты – оқушыларды сөз өнерінің сырымен таныстыру ғана емес, халық даналығы мен өсиеттерінен нәр алғыза отырып, травматический шок симптомы әдебиетке. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәні, жұмажанова әдебиетті оқыту әдістемесі Көркем әдебиетті оқыту әдістемесі тақырыбында бүгінге дейін еліміздің. Ә.Қоңыратбаев, А.Көшімбаев, Қ.Бітібаева, Т.Жұмажанова бастаған көрнекті ғалымдарының. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі.Жұмақаева Б.Д. –. Жұмажанова Төкен Қонысбайқызы. Әдебиетті оқыту әдістемесі (Мектеп ұстаздары мен болашақ әдебиетші студенттерге арналған). –Алматы: Білім, 2009. -288 бет. 20.

өсиетнама деген не, өсиет бойынша мұрагерлік гауһар тас мазмұны, гауһар тас кітабы онлайн оқу жалпы адамзаттық құндылықтар-рухани дамудың көзі әйелдер серпімді жолақтар туралы армандайды, ерлердің бекіткіштері әдемі аяқтары туралы ораза кезинде ауырып калса, тамақ ауырғанда ораза ұстауға болама oracle шындықты болжау




ғаламшарлардың күннен орналасу реті
досыма хат 2 сынып
магистратура международные отношения казахстан
аутизм туралы қызықты мәліметтер
досыма хат 2 сынып
подать объявление бесплатно казахстан

.
==============================================================

~~~~~ сөйлеуді дамыту мектепалды даярлық тобы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.