세이프원

алтын орда өркениеті - алтын орда дәуірінің әдеби мұралары

페이지 정보

profile_image
작성자 Eve Thurston
댓글 0건 조회 11회 작성일 24-09-21 04:00

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
алтын орда өркениеті - алтын орда дәуірінің әдеби мұралары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ғылыми жиында Алтын Орда тұсында жазылған әдеби жәдігерлер мен рухани мұралардың бүгінгі түркі халықтарының руханиятындағы орны, қолжазбалардың хал-жағдайы. Қазақстан Республикасы Алматы қаласы Абай даңғылы, 14 @ +7 (727) қабылдау бөлмесі. Және Алтын Орда-Қыпшақ (XІІІ-XІV ғ.ғ.) дәуірлеріндегі әдеби мұралар қазіргі заманғы көзқарастарға сай жаңаша бағалауды қажет етеді. Алайда Қазақстан ғылымындағы Алтын Орда дәуірінің проблематикасы ғылыми және әдіснамалық тұрғыдан неғұрлым аз зерттелген және неғұрлым күрделі сала болып табылады. Алтын Орданың 750 жылдығы аясында Түркістан қаласындағы №24 жалпы орта мектебіне «Әзірет Сұлтан» мемлекеттік тарихи-мәдени қорық-музейі» РМҚК қызметерлері Д.Арынова «Алтын Орданың құрылуы мен гүлденуі», Т.Оразов. Таңбасы тасқа түскен тарихи кезеңнен қаламмен қағазға өрнектеген заман келбетіне ауысқан Алтын Орда – жаңа дәуір. Өйткені түркі халықтарының жартылай отырықшылыққа бейімделіп, қала мәдениеті мен дала мәдениеті қатар дамыған шақ. Ғылым-білім кеңінен жайылып, әдебиет пен мәдениет көтеріле түскен, астана опера паркинг өркениетті қоғамның негізі осы дәуірде қалана бастады. Ілияс Есенберлиннің «Алтын Орда» тарихи роман-­трилогиясын оқыған оқырман сол кездің келбетін, замана сипатын, дәуір бағдарын түсіне алса керек-ті. Көшпелі ғұмыр салтынан жартылай отырықшы қалыпқа бейімделу қала мәдениетін қалыптастырып, дала өркениетін өсіре түсті. Алтын Ордадан Қазақ хандығына дейін: мемлекеттілік дәстүрлерінің сабақтастығы мәселелері» атты Республикалық конференцияның ақпараттық хаты. Уақыт өте келе бұл аңыз әрбір дәуірдің әлеуметтік сипатына сәйкес түрленіп, таралған сайын сан алуан өзгерістерге ұшырап отырды. Біздің заманымыздың VІІ ғасырында ол исламның қасиетті кітабы Құранға енді. Алтын Орда – Қыпшақ дәуіріндегі қазақ әдебиетінің көрнекті мұраларын арнайы зерттеудің маңызы зор. Қазақ әдебиетінің жазбаша дәстүрлі дамуындағы исламдық-ағартушылық сипатын айқындаған осы кезең шығармаларын дәстүрлік және көркемдік тұрғыдан қарастырудың зәрулігі айқын. Сондықтан Рабғузидің "Қисас-ул анбийа" ескерткішін зерттеу әдебиеттану ғылымның қазіргі көкейкесті талаптарынан туындайды. Алтын Орда дәуіріндегі әде­биет пен дін тақырыбына баяндама жасаған тарих ғылымдары­ның докторы, профессор Юлай Шамилоғлы фольклор, Ислам өркениеті, парсы тіліндегі ең­бек­­тер барысына. Шарықтау дәуірінде Алтын Орда Шығыс Еуропаның Орал тауларынан Днепр өзенінің оң жақ жағалауына дейінгі жерлерді алып, Сібірге терең бойлап еніп жатты. Осы орайда «Ұлы дала өркениеті» бағдарламасының к Биыл Алтын Орда мемлекетінің құрылғанына 750 жыл толып. Ежелгі кесененің жақсы сақталған кірпіш қабырғалары болашақта оны толықтай қайта қалпына келтіруге мүмкіндік береді, Sputnik Қазақстан. Қорытынды. Алтын Орда дәуірінде жалпы түркілік әдеби тілі, оның көркем әдебиет стилі және іс-қағаз стилі қалыптаса бастаған еді.Кейіннен бұлар, барлық қыпшақ,оғыз тілдері сияқты, қазақ. Уақыт өте келе бұл аңыз әрбір дәуірдің әлеуметтік сипатына сәйкес түрленіп, таралған сайын сан алуан өзгерістерге ұшырап отырды. Біздің заманымыздың VІІ ғасырында ол исламның қасиетті кітабы Құранға енді. Алтын Орда – Қыпшақ дәуіріндегі қазақ әдебиетінің көрнекті мұраларын арнайы зерттеудің маңызы зор. Қазақ әдебиетінің жазбаша дәстүрлі дамуындағы исламдық-ағартушылық сипатын айқындаған осы кезең шығармаларын дәстүрлік және көркемдік тұрғыдан қарастырудың зәрулігі айқын. Сондықтан Рабғузидің "Қисас-ул анбийа" ескерткішін зерттеу әдебиеттану ғылымның қазіргі көкейкесті талаптарынан туындайды. Алтын Орда дәуiрiнде (13 — 15 ғ.) Қыпшақ даласындағы түркi халықтарының әдебиетi мен мәдениетi мүлдем жаңа сапалық дәрежеге көтерiлдi. Бұл кезде мемлекет астанасы болған Сарайшық қаласына Батыс пен Шығыстың аса көрнектi ғалымдары, сәулетшiлерi, ақындары, өнер қайраткерлерi, т.б. жиналған едi. Алтын Орда дәуiрi әдебиетi тұсында әл-Хорезмидiң «Мұхаббат-наме», Сайф Сараидiң «Гулистан бит-турки», («Түркi тiлiндегi Гүлiстан», Құтбтың «Хосрау — Шырын», Дүрбектiң «Жүсiп — Зылиха» дастандары ерекше мәшһүр болды. Сондай-ақ, Насреддин Рабғузидiң «Қиссасул әнбия» деп аталатын прозалық шығармасы да кең тараған болатын.

өнерлінің өрісі кең эссе, өнерлінің өрісі кең тәрбие сағаты как покупать игры на стим дек, steam deck игры можно ли перевести экстра баланс актив, как вернуть экстра баланс актив архантроп деген не, палеоантроп деген не тілдің грамматикалық құрылымы, қазақ тілінің грамматикалық ерекшеліктері




екі жылдың ішінде алматыдан пәтер қалай сатып
абайдың ескендір поэмасының тарихи маңызын бағалап жаз
құқық негіздері 10 сынып олимпиада жауаптары
автомобильдің түрлері
ұмж омж қмж деген не

.
==============================================================

~~~~~ астана опера паркинг ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.